Po zadani údajov sa rodičom neukazuje športový klub. Čo robiť?
1.
skontrolujte v EduPage športového klubu, aké sú pre rodičov zadané emailové adresy. Napr. či sa pri zadávaní údajov nespravil preklep.
Kontá sa rodičom automaticky prepoja na rôznych školách len na základe rovnakej emailovej adresy.
Pozor!, jedna emailová adresa musí byť pre to isté meno a priezvisko rodiča. Napr. spoločné "rodinné emailové adresy" treba zadať pre toho istého jedného rodiča. Inak sa kontá nedokážu spárovať.
2.
Rodičia nevedia ako sa majú prepnúť do EduPage športového klubu. Odporučte im tento postup:
Ako sa v rodičovskom konte prepínať medzi deťmi?
3.
EduPage športového klubu sa rodičom zatiaľ automaticky nenačítal. Dá sa vyvolať načítanie zmien, odporučte rodičom tento postup:
Dieťa nastúpilo na novú školu, ale v aplikácii ho stále nevidím
3.
Ak sa jedná o komlikovanejšiu situáciu, požiadajte rodiča, aby kontaktoval priamo technickú podporu pre EduPage na adrese: sport@asc.sk .
V správe priložte odfotenú obrazovku, kde vidno problém s prihlásením.
Najčastejšie otázky k prihláseniu - rodič
Viac návodov: Športové kluby
English
Slovenčina
Deutsch
España
Francais
Polish
Russian
Greek
Lithuania
Romanian
Arabic
Português
Indonesian
Croatian
Serbia
Farsi
Hebrew
Mongolian
Bulgarian
Georgia
Azerbaijani
Thai
Turkish
Magyar