Ako zaradím správu z dátovej schránky do modulu eGovernment
Všetky správy doručené do elektronickej schránky školy do dátovej schránky nájdete v sekcii “Dátová schránka”.
Mnohé z nich sú oznamy, technické správy a pod., s ktorými teoreticky nemusíte nič ďalšie robiť.
Správy, ktoré treba zaevidovať a ďalej spracovať, si môžete priamo v zozname Příchozí pošty “Zaevidovat”.
Vyberte spis, do ktorého sa má dokument zaevidovať. Stačí začať písať a systém Vám ponúkne spisy. Alebo môžete vytvoriť nový spis.
Hotovo.
Dokument, ktorý Vám prišiel elektronicky, máte v zaevidovaný v module eGovernment.
Ak potrebujete, môžete už pri evidovaní dokumentu nastaviť ďalšie detaily. Napríklad v záložke "Vybavenie" môžete záznamu nastaviť jeho aktuálny stav, teda či ho treba vybaviť a ak áno, kto ho vo Vašej škole/inštitúcii má na starosti.
Poznámka:
Poštu, o ktorej viete, že ju nebudete riešiť, si označte “Ignorovať”. Budete mať v schránke lepší prehľad a neprehliadnete dôležité správy.
Ak chcete zaevidovať viac správ naraz, môžete ich označiť v zaškrtávacích políčkach vľavo a hromadne zaevidovať. Rovnako môžete hromadne označiť viac správ "ignorovať".
Pozri aj:
Ako si prepojím EduPage eGovernment s datovou schránkou?
Ako si pozriem správy, ktoré nám prišli do dátovej schránky?
English
Slovenčina
Deutsch
España
Francais
Polish
Russian
Greek
Lithuania
Romanian
Arabic
Português
Indonesian
Croatian
Serbia
Farsi
Hebrew
Mongolian
Bulgarian
Georgia
Azerbaijani
Thai
Turkish
Magyar