Ako postupovať pri podozrení na zneužitie hesla/zverejnení nevhodného obsahu z konta užívateľa
V prípade, že existuje podozrenie alebo naozaj prišlo k zneužitiu konta, použite, prosím, čo najskôr tento postup pre zablokovanie konta a vymazanie správ u konkrétneho užívateľa:
1. Ako zablokovať používateľa/správy od konkrétneho používateľa v prípade zneužitia konta?
Po tomto kroku sa s pôvodnými prihlasovacími údajmi už nie je možné sa prihlásiť do konta s pôvodným heslom. Takisto, ak bol náhodou odoslaný nevhodný obsah, ostatní žiaci/rodičia ho už neuvidia.
2. Následne treba vygenerovať žiakovi alebo učiteľovi v agende nové heslo.
3. Po jeho vypublikovaní môžete konto opäť odblokovať. Správy s nevhodným obsahom za zvolené obdobie zostanú stále neviditeľné, ale žiak/učiteľ sa už bude vedieť bezpečne prihlásiť s novým heslom.
Pozn.: ak užívateľ používa osobné konto – odporúčame zmeniť heslo aj tam, nakoľko užívateľ nevie, ktoré prihlasovacie údaje boli zneužité (či do školského alebo osobného konta).
Ako si zmeniť heslo do osobného konta
English
Slovenčina
Deutsch
España
Francais
Polish
Russian
Greek
Lithuania
Romanian
Arabic
Português
Indonesian
Croatian
Serbia
Farsi
Hebrew
Mongolian
Bulgarian
Georgia
Azerbaijani
Thai
Turkish
Magyar