Používateľské práva pre dochádzku zamestnancov
uzamknutie dochádzky, dochádzka, používateľské právo
Uzamknúť dochádzku pre všetkých zamestnancov alebo nastaviť si výnimku podľa preferncií, si vieme podľa tohto nastavenia:
V module Dochádzka - "Nastavenia" (či už Štandardný pedagog/nepedagog pracovník alebo Všeobecné) - "Používateľská práva" - "Právo upravovať web modul":
- zvolíme či Štandardné nastavenie bude odomknutý/zamknutý zámok
- alebo si k danému nastaveniu pridáme výnimku na zamestnancov, ktorí môžu/nemôžu upravovať dochádzku
(napr. p. Cechová bude mať dochádzku zamknutú, smie si ju len prezrieť, nie upravovať).
- taktiež si môžeme spraviť nastavenie, ktoré vieme využiť v rámci uzavretia miezd za minulé obdobie.
(napr od 01.02.2025 do posledného spracovaného obdobia je dochádzka uzavretá, aby už nevznikli nejaké nežiadúce úpravy. Takto si vieme každý mesiac, po spracovaní miezd, len posunúť dátum uzamknutia.)
- nezabudneme "Uložiť zmeny".
Pridať zamestnancovi administrátorské práva na modul „dochádzka učiteľov“ môžete podľa návodu Prehľad a administrácia používateľských práv.
Pre viac tipov: Administrácia pracovných skupín
English
Deutsch
España
Francais
Polish
Russian
Čeština
Greek
Lithuania
Romanian
Arabic
Português
Indonesian
Croatian
Serbia
Farsi
Hebrew
Mongolian
Bulgarian
Georgia
Azerbaijani
Thai
Turkish
Magyar