Problémy s komunikáciou s EduPage
Ak máte problémy s komunikáciou s EduPage:
1. Vypnite lokálny antivírusový program/program na monitorovanie zabezpečenia.
Tieto programy monitorujú komunikáciu medzi vami a EduPage. Niekedy môžu komunikáciu značne spomaliť alebo dokonca úplne zablokovať.
EduPage má mechanizmy na zmiernenie problému, môže komunikáciu niekoľkokrát zopakovať, ale tento mechanizmus spomaľuje vašu prácu. V niektorých prípadoch údaje, ktoré zadáte do programu EduPage, jednoducho neprídu na server EduPage.
Ak chcete otestovať, či problém spôsobuje antivírusový/bezpečnostný monitorovací program, odporúčame zákazníkom zakázať kontrolu komunikácie vo vašom antivírusovom/bezpečnostnom monitorovacom programe.
Pokiaľ ide o koncový bod Eset: Problémy s načítaním HTTPS stránky
Pokiaľ ide o spoločnosť Symantec/Norton: Excluding sites from HTTPS Inspection
Ak sa problémy s komunikáciou vyriešia po vypnutí antivírusu, odporúčame vám zakázať kontrolu protokolov HTTPs alebo pridať výnimku (zakázať kontrolu a blokovanie) pre doménu *.edupage.org.
V prípade antivírusu Eset skúste: ESET zablokoval stránku, ktorú považujem za dôveryhodnú - ako ju vylúčim z kontroly?
2. Vypnite doplnky prehliadača
Google Chrome vám umožňuje inštalovať doplnky, ktoré menia správanie prehliadača. Niektoré doplnky môžu zmeniť skutočnú zobrazenú webovú stránku, čo môže viesť k neočakávaným problémom. Pokúste sa vypnúť doplnky prehliadača a zistiť, či sa problém vyriešil.
Ak vyššie uvedené kroky nepomôžu, dajte nám vedieť, pokúsime sa vám pomôcť ďalej.
English
Deutsch
España
Francais
Polish
Russian
Čeština
Greek
Lithuania
Romanian
Arabic
Português
Indonesian
Croatian
Serbia
Farsi
Hebrew
Mongolian
Bulgarian
Georgia
Azerbaijani
Thai
Turkish
Magyar