Ako zadať v Agende zamestnanca s viacerými pracovnými pomermi?

pracovný pomer, viac pracovných, zamestnanec, RIS, karta zamestnanca

Toto nastavenie vieme využiť pri:

  • zamestnancoch, ktorí majú viac pracovných pomerov
  • zamestnancoch, ktorých cheme znovu zamestnať z minulosti
  • zamestnancoch, ktorí prechádzajú z jednej pozície na druhú.

    Zamestnancom, ktorí majú viac pracovných pomerov nastavíme tieto pomery na Karte zamestnanca v Agende online. Okrem časti "RIS" aj v časti "Zamestnanec". Takto zabezpečíme, že sa zamestnancovi vytvoria aj karty na dochádzky jednotlivých pomerov a taktiež možnosť voľby pomeru pri vytváraní vyučovacích hodín.

    Príklady:

  • Učiteľ p. Mrkev od nového šk.roku 01.09.2025 bude Zástupca:
  • - K pôvodnému prac.pomeru k políčku "Zamestnaný do" zadáme dátum konca platnosti zmluvy.
    - Cez "+Pridať" , v časti "Pracovné pomery", vyplníme v tabuľke Typ zamestnanca, Dátum od, prípadne Číslo prac.zmluvy.
    - Potvrdíme "Ok". Vytvorí sa ďalší pracovný pomer.


    Obdobne by sme postupovali, pri znovu zamestnaní nejakého zamestnanca z minulosti.

  • Nový Učiteľ p.Bobocká bude mať dva pracovné pomery súčasne od 01.07.2025 - Učiteľ a Školský digitálny koordinátor:
  • - Prvý prac.pomer vyplníme v časti "Pracovný pomer" v príslušných políčkach - Zamestnaný od, Typ zamestnanca, prípadne Číslo prac.zmluvy.
    - Druhý pracovný pomer vyplníme nižšie cez ""+Pridať"" vyplnením príslušných údajov.

    Ukážka dochádzky - dve kontá zamestnanca:

    Ukážka prehľadu hodín:

    Pre viac tipov:
    Viac pracovných pomerov zamestnanca