Pre školy: Ako v EduPage poslať správu, PDF súbor rodičovi alebo inštitúcii cez slovensko.sk
eGovernment, eschránka, slovensko.sk, odosielanie správ, posielanie
V EduPage sa snažíme Vašu prácu čo najviac zautomatizovať. Preto EduPage vygenerovanému dokumentu automaticky pripraví nastavenia tak, aby mohol byť automaticky zaradený do modulu eGovernment a ak treba, EduPage ho aj odošle cez slovensko.sk
Snahou je, aby celý proces, okrem výnimočných prípadov, prebehol automaticky a nemuseli ste rozmýšlať ako a kam zaradiť dokument do modulu eGovernment, alebo podpisovať a posielať PDF manuálne. Ak by Vám nejaký proces v EduPage chýbal, pozrite v návodoch, či už to nie je vyriešené. Ak nie je, kontaktujte nás.
Samozrejme môžete akýkoľvek Váš dokument poslať do schránky na slovensko.sk aj manuálne.
1. Na úvodnej strane v module eGovernment kliknite na dlaždičku "Nový záznam".
2. Zadajte názov a vlastnosti správy. Vyberte spis, do ktorého sa má uložiť v module eGovernment.
3. Priložte Váš dokument ako prílohu. Môžete ho rovno aj podpísať.
4. V ďalšej záložke vyberte adresátov a záznam uložte.
Hotovo. Správa je pripravená, nájdete ju v sekcii "Na odoslanie". Môžete si takto pripraviť viacero správ, ktoré potom Vy alebo pani tajomníčka viete poslať naraz.
Pozrite aj:
Ako odošlem jednu alebo viac správ cez schránku na slovensko.sk
English
Deutsch
España
Francais
Polish
Russian
Čeština
Greek
Lithuania
Romanian
Arabic
Português
Indonesian
Croatian
Serbia
Farsi
Hebrew
Mongolian
Bulgarian
Georgia
Azerbaijani
Thai
Turkish
Magyar