Administrátor - ako zistím, ktorí rodičia majú/nemajú funkčné rodičovské konto?
Administrátor môže v EduPage skontrolovať, či majú rodičia funkčné rodičovské kontá. Administrátor - rodičovské kontá
Rodičia, ktorí nemajú v EduPage uvedenú e-mailovú adresu, nemajú vytvorené rodičovské konto.
Rodičia, ktorí môžu mať problém s prihlásením do svojho EduPage rodičovského konta, sú podfarbení žltou, prípadne červenou farbou.
Po prejdení na meno rodiča kurzorom sa zobrazí hlásenie, prečo môže mať rodič problém a ako ho vyriešiť. 
Zaškrtnutím "Zobraziť iba problematické časti" systém zobrazí len tých rodičov, ktorí majú nejaký problém s emailovou adresou.
Ako prvý krok k riešeniu problémov stlačte Uložiť. Systém vás upozorní na problémy s rodičovskými kontami, ktoré identifikoval sám (napr. zlý formát ako gamil.com namiesto gmail.com; rovnaká mailová adresa u oboch rodičov a pod.). Tie, ktoré identifikovať nevie (napríklad preklepy v mene rodiča), sa zobrazia podfarbené.
 
Najčastejšie problémy s e-mailovou adresou:
-  Rodič poskytol škole neplatnú e-mailovú adresu alebo pri prepisovaní e-mailovej adresy vznikol preklep. Riešenie: Stačí údaje opraviť a zmeny uložiť. 
-  Rodič má na škole viac detí, e-mailová adresa je správna, ale pri deťoch sa líši zadané meno alebo priezvisko rodiča.Z dôvodu bezpečnosti platí pri rodičoch, ktorí majú na škole viac detí, táto DÔLEŽITÁ ZÁSADA: Ak je pri dvoch alebo viacerých deťoch rovnaká emailová adresa rodiča, potom sa meno a priezvisko rodiča musí úplne zhodovať pri všetkých jeho deťoch. V opačnom prípade systém na základe rôznych mien vyhodnotí, že sa jedná o rôzne osoby a z bezpečnostných dôvodov zamedzí rodičovi prístup do EduPage. Táto zásada sa uplatňuje aj vtedy, ak je v mene rodiča len preklep. Aj v tomto prípade to systém vyhodnotí ako rôzne mená. Riešenie: Meno a priezvisko rodiča je potrebné pri všetkých jeho deťoch zjednotiť a zmeny uložiť. TIP: Odporúčame prečítať si nápovedu, ktorá sa zobrazí, ak sa nastavíte myšou nad meno rodiča s problematickým rodičovským kontom. 
-  Rodičia zdieľajú jednu e-mailovú adresu.Systém na základe rôznych mien (matka, otec) vyhodnotí, že sa jedná o rôzne osoby a zamedzí rodičovi prístup. Z bezpečnostných dôvodov nie je možné, aby mali dve rôzne osoby rovnakú e-mailovú adresu, aj keď sa jedná o rodičov. Riešenie: Spoločnú adresu môžete zadať len jednému rodičovi a musí to byť ten istý rodič pri všetkých ich deťoch na vašej škole. 
Ak ste robili v rodičovských kontách zmeny, nezabudnite zmeny uložiť.
 
                 English
								English							 Deutsch
								Deutsch							 España
								España							 Francais
								Francais							 Polish
								Polish							 Russian
								Russian							 Čeština
								Čeština							 Greek
								Greek							 Lithuania
								Lithuania							 Romanian
								Romanian							 Arabic
								Arabic							 Português
								Português							 Indonesian
								Indonesian							 Croatian
								Croatian							 Serbia
								Serbia							 Farsi
								Farsi							 Hebrew
								Hebrew							 Mongolian
								Mongolian							 Bulgarian
								Bulgarian							 Georgia
								Georgia							 Azerbaijani
								Azerbaijani							 Thai
								Thai							 Turkish
								Turkish							 Magyar
								Magyar